mE:: mYsELf::mInE

My photo
KoTa bHaru,BaNdAr sRi dAmAnSaRa, KL (Sngor),Kelantan, Malaysia

Sunday, August 23, 2009

pUasA oh PuAsa

semalam, 22 ogos ialah 1st day umat Islam berpuasa...tp y sedihnye, ptg 21 ogos 2 aku da smbut ramadhan ngan red flag! haishh...x syokla camni...br je berkobar-kobar nk semayang trawikh ngan mber2 kt masjid upm, tp tpksa cancelkan..y x bestnyer, aku sorang je y red flag...sOo, bl mlm mjelma, sume mmber2 y rpat x da disisi sbb sumenya bertrawikh sama ada di kolej or dkt masjid upm...mn2 rajin la kan....if malas, bt je la trawikh kt balai seni budaya kolej 2...if rajin n ada plak trnspot, pg smayang kt masjid....aku plak sorg2 siapkan asement ( x bestnye wat sorang2, asik nmpk katil je nk bgolek).
sambil2 wat asemnt ni smpt lagi tulis entry kt blog...bosan sbnarnya...even taw x da sape nk bc tp aku stil suke menulis kt blog ni...cam diari plk..heee....tulis apa2 y terlintas di ati dikala itu...ngenge..
okelah, di kesmptan ini, aku nk ucapkan salam ramadhan buat semua...semg dpt pose pnuh n dilapangkan masa u beramal ibadat kepadaNYA...buat aiman tsayang, smg x bz sgt n dpt btrawikh everynite even 1st x bjaya dilakukan...tp x pe, mlm2 len kan ada....rindunya nk btrawikh sm2 cam dl....

k la, nk off lptop da, nk g blk mmber, rs2nya da blk kot dari smayan...nyamuk pon smakin byk ggt2 aku ni...bkk je tngkap, mst dorang ni berebut2 nk masukk...ye la...skang ni kan aku ngah darah mnis..ngenge...

No comments: