mE:: mYsELf::mInE

My photo
KoTa bHaru,BaNdAr sRi dAmAnSaRa, KL (Sngor),Kelantan, Malaysia

Thursday, August 6, 2009

betul ke x btl?

knape psangan couple biasanyer bgaduh?
mngikut pngalamn y x sbrapa, couple biasanye btekak bcoz of prsaan cmburu ( mayb syak ada org ke3 o mmg da ada pon), slap fham, ketidakrasionaln mngatasi rasional dan y plng kerap dsbbkan kt mmg suke cr psal ( need attntion?) mayb...heeeee...
lately, rs da pnat da nk bgaduh even pd bnda y spttnyer...bl pk2 blk, nape la aku x mcm ni dl....x cpt mlenting, cool....heeee...bl da mlas nk gduh ni, hdp pon aman, x da nk rss skt ati o wut ever feeling y uncomfortable...lgpon, bt ape bgduh hal remeh temeh n srabutkan kpala masg2...dahla aiman superb bz ngan keje skang...tp bl da dia msj jrg2, aku pon jd mlas nk reply msj dia...haishhh..bia dia call pon da mlas nk angkt sbb ntah la...hahahaha....aku mmg cam gni...x bape nk btl..mlm ni mlm x bape btl la ni...hehehe...tetiba rasa PUDAR...bosan ngan aiman? ehmm....nmpak gaya, ada la jgk ckit2....tp insyALLAH skjap je kot rs cam gni....xbek bprasaan bgitu kan...x lm lg nk kwen da...ehmm..kawen? uwaaaaaaa....nape aku rs cam x nk kawen ni..tkt pon ada...hishh...aku btl2 x btl mlm ni....

No comments: