mE:: mYsELf::mInE

My photo
KoTa bHaru,BaNdAr sRi dAmAnSaRa, KL (Sngor),Kelantan, Malaysia

Tuesday, August 25, 2009

Imbas Kembali...

2003...6 tahun y lalu....mY hOme SwEet hOme


tym ktorang form 5...pic kami tym form 4 aku tnjuk nxt tym k.
tym ni aiman dtg braya di umah aku...raya ke 4 kalu x slap...



2006..Taman Tengku Anis


tym ni aku ngah tngu reslt stpm..aiman stdy kt kpm kuantan...
dia ngah cuti sem kot tym 2...gmbr ni kami amek kt tmn tg anis


2007..Midvalley & times square


tym ni br je smpi dr kb ke kl..dia antar aku blk upm b4 dia blk ke kpm kuantan....


ni pon pic 2007, ketika kami berusia 21 n 22 thn....masih mda kan? tp x berubah pom...heee


2008..Kuantan


oke...ini pic tym aku tmn dia g wat asement last kt kuantan...tym ni br je smpi dr kl n b4 ktorg g mkn ikan bakar kt pntai...


ni kt picc putrajaya...dia konvo on 29 okt 2008...tym ni b4 ktorg g lunch ngan his fmily...
aiman cam pekeje jakim rite? heeeee


2009...latesttt pic2....


ni dalam lift..7 mei 2009...odw ke lcct....tym ni ktorg blk ct sesama...aku ct sem n dia ct sesaje..
actly ktorg blk nk bncang pasal our wedding...sbb 2 dia pon apply ct...tp tym ni x srius lg nk kawen...ingtkan blk juz nk bncang sesaje2...heee


ni tarikhnye 16 mei 2009... a day b4 dia blk ke lngkwi...tym ni kami snggah umah a.mie (butik pngantin) utk byr dt deposit...heee...


bl tgk pic2 ni nk gelak pon ada....mcm2 versi dpt ditgk...versi aku montel la, muka bulat la..rmbut aiman tpacak la...n y plg ptg versi aiman bermisai..hahaha....buruk kan? heeee...
well...papepon, muka ktorg ni x bape nk berubah sgt kan? lebey kurg je sma....x byk beza pon dr zamn mda mdi dl....actly, byk lg pic kami tym muda2 ni tp mlas nk upload...pic y burn dlm cd pon ber cd2 dah..heee...lgpon hobi aku suke bgmbr even aiman x ska pon..soOo, dia la y tpaksa jd camraman aku..hehe...walaupon pic ni x da lawa sgt pon dia pnya angle or wut..y pntg, stp gmbr ada nilai intrinsiknyer tersdr n bermkna dalam hdp aku ni...



6 comments:

myQza said...

melalui gambar juga dapat ceritakan segalanya.. tahniah!

nOor aNIes said...

thnk u dear...pray 4 our epines k...: )

lyanaixora said...

hahaha..
kak anis yg kurus..
skng die dah mcm yana..sketla..

nOor aNIes said...

hehe....kan kt geng...hahaha...
k.anis mcm yana ke, yana mcm k.anis?
ngenge

::NIKITOO:: said...

anne!! how sweet..comel la awop ngan eman mulo...hehehe..muke awk xbyk berubah..tp eman is totally diff! ekeke..mesti awok keney ko misai die mulo dih..hihihi=D..anyway, congratez darlingggg!! xsabar syg tggu majlis awk nih.

nOor aNIes said...

thnks nikitooo...sy mmg maintain..tp muke je la..brat x maintain2 pon tp...aiman berubah byk sgt kan? sy x sk misai dia..burukkk...sgt buruk..heee