mE:: mYsELf::mInE

My photo
KoTa bHaru,BaNdAr sRi dAmAnSaRa, KL (Sngor),Kelantan, Malaysia

Thursday, February 19, 2009

mY viSit 2 Um...

today, 20 feb 2009....

hr ni aku g um....ngan fizzah, atan n noh....g um pon sb nk amek baju n kasut aku ngan y sis, ha....
ntah caner, tetiba nk nek blk dia....

dan.....sebaik shj aku msuk dlm kolej dia iaitu kolej za' ba, aku dpt rs satu prasaan....RIMAS....
for the 1st tym aku masuk blok dia n aku dpt rs caner stressnyer adik aku kt um ni....
tu br je masuk blok..x masuk blk lg 2....

masuk je blk, ya ALLAH....aku terkejut skali lg......

kekekeke....suspen kn? bkn pe..aku tkejut sb blok dia 2 cam sempit je aku nk lalu...nk kt aku ni gmuk, of course la x...tp nk kt kurus, ye kot...kekeke....hihihihi....

pas2 plak, bl msuk bl die, aku tkejut skali lg coz loker dia kecik 4x gnda than my loker...pttla dia ltak brg bsepah je n fhm2 je la blik dia caner bl sumer x terurus...da la 3 org sbilik...
bilik aku yang duk 2 orang je pon lg bsar than blk dia....y ptgggg...loker aku besauuuuu than her...kekeke...bngga i....

*klakar la plak bl loker djadikan pbndingan....

No comments: