mE:: mYsELf::mInE

My photo
KoTa bHaru,BaNdAr sRi dAmAnSaRa, KL (Sngor),Kelantan, Malaysia

Thursday, October 29, 2009

planning beli2...huhu

hehe...byk btl prancangn y kn dbuat u exam n nk blk raya aji ni...
psal exm, x yah citer la...y objktif, hitmkan, y sbjktif, bt je penulisan kreatif...hahahahah...
b4 blk raya n ct y pjg ni aku n eman da plan mcm2....
pening gak kpala nk pk adiah raya u ma mom dis tym..
nk cr tdung u bju2 raya aidilfitri y akan ditrnsfer ke raya aji n d real baju aji ni..haha...
then nk pk hadiah raya u ayah n cik (atuk n nenek aiman)...

pas pk2 n brainstrming wif ma sis,
ktorang decide nk bg je dt raya kat ma mom..
lgpon pas raya ni kami 1 fmily nk oliday...sponsred by ma bro in law...
so, blehla dt 2 ma mom wat shoppng mangkuk pnggan kt lngkwi 2...
1st choice pttnyer sabah tp ma mom kt jauhhhh.....haha...
syg btl nk tgl umah dia 2 lm2...adoyai...
then, dia ckp nk g lngkwi smbil2 nk tgk menantu dia aka my hubby..haha...
ceh..mnntu ksygn ke ni? ntah...haha...

then, tdung raya plak....
heeee...satu day 2 aku n sue survey2 laman http://www.radiusite.blogspot.com....
saje intai2 shawls...cantek2 sumenye...
pas dipilih2 aku merembat 4 n sue amek 2...
ingtnyer nk amek 10, nk bg kt ma siss n sis in law tp pas pk2 blk tkt aiman mrh..
tkt bajet terlebey....
dah la semalm br je mtak hndbag br....nk ELLE merah!!!!
hndbag 2 aku tgk kat blog sape ntah...
tp pas ckp2 kt aiman, dia x bg aku bl on9...
n kptsannya, kami akn cr kat KL ni sdr2...if x jmp, siap qi!! heeeee....
lgpon aku ngan gler kmpul hndbeg plbgi kaler ni...
pth da ada, htam da, coklat da, biru da, knng da ada tp my sis in law bkenan so kn bg dia 2 (kakak ipar y bek ni..haha)..
y x da ag merah, hjau, grey..n + kuning u gnti y yana bkenan 2...heeee...
y di aim skang beg MERAH!! x sbr da nk pg cr end of this yer...tnggu aiman cuti n bley shop sm2...heeee


shawl camni la y aku rembt..heee...so sweett...hrp2 aku pki pon sweet cam cik y jual ni gak..hehe


ni la beg kuning y yana bkenan...heee...tantik kan?

then, nk g cr adiah raya u ayah n cik...(datuk n nenek aiman)..
memndangkan raya aji ni ktorang raya kt teganu, kg atok dia
so, x best la kan pg x bwk pape...
ingtnye nk g cari jubah u ayah n tudung u cik...
blh bt raya...if x wat raya pon bley dipki u ke masjid o mn2 je la..heeee...
may b nk g cr kt msjid india tp if pk2 blk, kt kb lg murah...
lgpon bley cr kt kdai jaafar rawas y tersohor di klntan itu...heeee....

then, nk shop lampu kt ikea!!! lmpu blk tdo kami....
heee..dr b4 kawen lg aku nk cr lmpu blk tp xjmp2..
last terjmp di ikea....
walaupun mrh tp y pntg cute, comey...
aiman pon kt comey..hahaha...dia pon da jd gediks cam aku gak...
plh y comel je...nk wat caner...da terbluetooth tebiat aku kt dia..ngenge..



lampu tiuttttt...heeee....comey sgt :)


last but not least, shopng2 gak tp ingt la cik kiah oii...sian laki aku 2...
keje keras u mnyara aku lg...then nk tmpung kos beli2 lagi...haha....
xpe....bl aku keje thn dpn, aku plak bg dt shopng kt die...bley cam2? heeee....


No comments: