mE:: mYsELf::mInE

My photo
KoTa bHaru,BaNdAr sRi dAmAnSaRa, KL (Sngor),Kelantan, Malaysia

Friday, September 18, 2009

18 sept 2009

hr ini sgt2 bz...tp smpat lg aku send entry ni...hehe
pepagi lagi pkul 8 bgn u ke rumah a.mie...nk fitting baju 4 d last tym...
then ke kb cari tudung kawen, bekas cincin n meronda2 kb....hehe...
pening btl ngan jln 1 hala kb ni....
then, amek bju raya...

pas aiman hntr aku n nana blk, aku trs ttdo..penat....
mlm 2 ktorang kua plak kjap...
kuar g kedai kek u tempah kek kt dewan nnt...
tym kua 2 br aiman ckp y dia accdent pad hntr aku tghri td....
dia y lnggr kete ore....
terkejut aku...nasb bek x da pape...
adk2 dia pon oke...
may b terkejt je....hish...
dia kt dia tlalu pnat sbb smlm tdo lmbt n pg td bgn awl sgt...
adeihhh...

moral of d stry:
jgn drve tym anda x ckp tdo oke....

1 comment:

lyanaixora said...

nasib bek xdok gapo..
erm jgn kemana2 lagi..
korg tu tgh darah manis..