mE:: mYsELf::mInE

My photo
KoTa bHaru,BaNdAr sRi dAmAnSaRa, KL (Sngor),Kelantan, Malaysia

Friday, July 17, 2009

~ a giFt ~

semalam, 16 julai 2009, aiman sampai d lcct kul 10 lbh pg.. lbh kurang kul 1 dia smpi kat upm ngan couzinyer, fahmi..tym dia smpi 2, aku cpt2 masuk kete sbb da x sbr nk g mkn..
( lapaaaaarrr sgt tym itoo). Bl dia nmpk je aku melulu masuk, dia tsenyum n trus mhulurkan 1 paper bag putih..aku pon trt tsenyum, tsengih2 sorang2...lega sbb dia x bwk blk pelepah klapa...ye la..kt sn kan byk pntai, sOo, byk gak kot pepohon klapa...( ye ke?..hee).
bl tgk je kt dlm paper bg 2 aku nmpk 1 kotak brown y agk klasik...
bkk2, kt dlm 2 ada kek cklat...
aku tharu sgt sbb dia bg bnda ni..
da la cndramta dr st regis 2...
nk mkn pom syg...tp x pe...thn dpn InsyALLAH, ktorg ke sn lg,
so mkn je la y ini...
lgpon, if x mkn, kotak 2 x kosng x leh la ltk brg2 dlm 2..hahahaha


* a gift from him...

pas amek je aku dr upm, trs kami mhala ke alamnda...
mkn tym!!! n aiman mngidam nk mkn pizza hut..ktnya kt lngkawi x da bnda ituuu...kesiann...hahaha
bl smpi je da 2 lbh...tp still klihatan kakitgn pjwat awam masih nk bbual2 pjg even dorang da abes mkn...
pas2, mula la aiman n fahmi mbebel2...
ye la...dorang kn private staff n sgt pntgkan kualiti kerja n masa...
bl dorang tgk pjwat awm pon cam curi tulanggg mula la dorang ngumpat2...hahaha....

pas mkn2, kami tgk wyg..
public enemies....bkn nk tgk sgt pom, tp nk spend tym ngan aiman...
rnduu..
makin da dekat nk kawen ni makin x leh berenggang lm2...
hehehe...

kul 6 lbh ktrang grak ke lcct...flite dia ke lngkwi kul 9 mlm...
saje g awl nk lepak2 kt old town wite coffee...
kdai fav aiman...
n cam biasa..even bape kali ktorg dtg sni, menunya ttp sm..


MENU KAMI:

aiman anis : nasi lemak rendang ayam...
anis aiman : mee kariii slurpppp...yummy!

hehe...aiman siap promote lg nsi lmak rndang ayam 2 kt fahmi..
pas2 mkn n trnsfer2 pics.. kami mula grak nk hntr aiman cek in...
tym 2 da mula trasa sdih...iktkan ati..mau je aku ikt dia ke lgkwi..
da la ada voucer free dr airasia rm200 ni...
haishhh...
tp sbr2...hr bhgia mkin mjelma mmg kuat dugaannya..haha...

odw jln2 kt tmpt cek in, smpt lg aku melilau n masuk kdai bdy shop..
apa lgi, once again aftr 4 days ago, aku bl wite musk limitd edition...
thnkss sygg..
ksian sygg, tp kali jmp, byk sgt dt syg abes...hehe...

b4 dia msuk, aku da stat nk menitis air mata...
tp bl mmikirkan y dia pg keje, tb2 si tabah wujud dlm dr...

smg cinta kami akan ttp utuh slamanya berlandaskan sunnah...InsyALLAH..


* pic ni b4 dia g bali 4 hr y lalu..

love u syg..
nobody knw except ALLAH how much do i love u....
n thnks coz bg syg 20ribu...
oooppsss...bkn 2oribu mesia tp 2oribu rupiahhh iaitu rm6...kehkeh...

misshh u like crazy...

mmuaaaahhh!! mmuahhhh!!!



No comments: