mE:: mYsELf::mInE

My photo
KoTa bHaru,BaNdAr sRi dAmAnSaRa, KL (Sngor),Kelantan, Malaysia

Friday, May 14, 2010

Seperti mahu berfesyen n go through d hot one!!!











yes!!! yes!!! akhirnya saya da taw ape yang kurang dalam hdup sy for the whole 3 months!!
sy da makin malas u mengupdatekan dri dengan fesyen2 terkini dan perasaan ingin bergaya semakin pudar...bukanlah saya terlalu obses untuk berfesyen n sebelum ini pun x da la seperti orang-orang yang cantik dan pandai bergaya yang len...tetapi cukuplah untuk kepuasan diri dan insan tersayang...mngkin disebabkan oleh ketiadaan masa dan luang yang menyebabkan saya tidak berkeinginan untuk berpakaian cantik2 lagipun suami tersayang jauh di mata...itu merupakan faktor UTAMA kenape saya malas untuk berfesyen...kalau dulu2 saya agk rajin memadan suai pakaian yang mana ada tetapi kini hentam aje...pakai je y mana ada n senang...but now, tiba2 keinginan itu timbul kembali...!!! teringin untuk memakai dress labuh dan dipadankan dengan cardigan pendek seperti dulu2...teringin untuk memakai baju berenda2 yang cantik dan disuai padan dengan belt or cardigan labuh....paling2 tidak pun ingin memakai kasut,wedges, sandal o pump baru y telah lama tidak ada stok baru dalam simpanan...teringin dan sangat teringin.....:) n yang paling teringin ingin menmbahkan koleksi beg2 besar, beg tgn, sling bag o wuteva jenis skali pon sbb da lama tidak mengupdatekan diri dengan yang terkini...harga dan jenama bukan menjadi ukuran yang penting kualiti dan selesa u di pakai...cm saya agk cerewet dengan beg, hndbeg o wuteva keturunan beg skalipn...n dlm hdup sy sndiri pon sdh ada garis pnduan harga dlm membeli sesuatu brgn...
kt atas 2 atr fesyen2 pakaian yang ingin saya gayakan....even simple tp y penting selesa dan fleksible.....:)


2 comments:

budak ciput said...

kak.. kamu d tag n d beri award~
jenguk blog kite tuk tuntut yer.. hikhik..

nOor aNIes said...

okehhhh.....thnkssss :)