mE:: mYsELf::mInE

My photo
KoTa bHaru,BaNdAr sRi dAmAnSaRa, KL (Sngor),Kelantan, Malaysia

Wednesday, December 16, 2009

tnda im not single..

memandangkan esok aku nk g lngkwi n dr sn trs ke KL aku pon ajk la my mom nk g jmp ma n pa mertuaku...so pas je solat asar aku, my mom n abg aku pon ke rmh dorg..actually aku nk sgt g sn coz nk amek cincin kawen y dbaiki ats sb2 ttntu..hee..
x leh bayang hdp ini tnpa cncin nikah d jari...ececece..ye la...cincin kawen kot...x ternilai nilainyer...sentimental value 2 mmg sgt tnggi...lgpon cincin di jari itu adlh tnda y kt ni da kawen aka da dipunyai oke..hehe....so cncin itu sgt ptg sbg sign y IM NOT SINGLE...huhuhu
kesimpulan, sape2 da kwen 2 paki cincin..tmbh2 lg y mcm aku n aiman..even da kawen pon duk asing2 pastu jauh2..hehehe....n y plg pntg bkn bersndrkan pd cncin di jari semata2 ttp keikhlasn menyayangi pasangan dan kesetiaan kpd mrk...cewaaahh....hihi..



No comments: