mE:: mYsELf::mInE

My photo
KoTa bHaru,BaNdAr sRi dAmAnSaRa, KL (Sngor),Kelantan, Malaysia

Sunday, November 15, 2009

daku peneman y setia....





ptg 2 da men go kart...
mlm plak kul 12 kuar plak nk g men futsal...
as usual...aku kn la tmn dia men...
n aku mmg sah2 blh menang award " teman y setia"
ml2 nk bwk laptop nk on9 kt sn tp bl pk blk
better aku layan tgk dia sepak bola....huhu...
b4 pergi 2 da urt lutut dia da..
skt lutut y zmn bl blm ag oke tp stil nk g men....
adoiii....
b4 stat 2, smpat plak spec mata dia patah...
nsib bek pki spec lama....
so, nyempat2 la aku n dia cr selotep nk bg dia x jth...huhu...
tym tgk dorang men sgt besttt!!
br aku taw game ni 5 sebelah...jakun kan?
aiman bjaya mjaringkan bbrapa gol...x slap aku 3 kot...
ntah la...y aku nmpk 3 kali dia jaringkan gol
y len2 x sure....
kul 2 ktorg blk..
b4 blk sempt ag snggah kdai mkn makan roti canai...
best gak roti canai pisang mlm2 buta ni...
da la sejuk plak tym 2...hehe...
k la...ni je sempat aku amek pic tym aiman men....aku x amek pon gmbr aku sbb muke buruk gler...
ngah ngntuk la ktkan...huhu







dia y berbaju putih..huhu


tym game...:)


kepenatan after bbrapa game...



after men...muke cam ape da..huhu




No comments: