mE:: mYsELf::mInE

My photo
KoTa bHaru,BaNdAr sRi dAmAnSaRa, KL (Sngor),Kelantan, Malaysia

Sunday, May 3, 2009

cAmErOn hIghLaNd




kt bees farm



1st tym aku smpi kt cameron ialah pada 28 April 2009..hehe...
pelik bukan..dlm byk2 tmpt, cameron merupakan choice y trakhir u pergi bercuti..
bak kata aiman, x da bnda pom kat sn, juz ada bnga n syur n teh
spjg aku kt sn, blh dikatakan aku agk kebosann coz x da bnda y mnrik pom...
pe y menarik pom tym amek pic brami2 kt ladang teh, butterfly farm, bees farm,
cameron valley n roses farm...
hehe..aku kn giler kamera...
Sooo..blh dikatakn berts2 gak la pic y aku amek kt sn...
tym kt sana, mcm2 aku beli...
jagung cameron u my sis
teh strwberi, teh anggur n teh cameron valley u my mum, my mum in law 2 be, n my sis
jeruk rossel, strawberi, peria
bunga lalang u my mum
choc strwberi u my syang n my fwen
n mcm2 lagi...
x menang tgn nk pgg sume bnda 2 smpai tpksa mtk tlg atan n yan..thnkss 2 u all hehe

aku plg suke mkn strwberi bersalutkan coklat..
beshhhhh..
ptt la ct blh jth ht kt dato k sbb strwberi ni
tp..aku x da la smpi mcm 2...
plg2 nk jth ht pom, bia la bg BMW sport ke..kehkeh
strwberi cklat ni besh sbb buah dia segar n msm2 mnis...
mkn skali nk lagi...

spjg 3 hr kt cameron, tlh blaku 1 peristwa y memalukan aku....
hnya aku n kawn sebilik je taw bnda ni..if dikenngkn blk
nk gelak pom ada...
biala ia mnjadi kenngan kami di cameron


mkn strawberi coklat...nyum2

ladang teh bOh


kt bees farm




No comments: