mE:: mYsELf::mInE

My photo
KoTa bHaru,BaNdAr sRi dAmAnSaRa, KL (Sngor),Kelantan, Malaysia

Sunday, July 12, 2009

mOod: sEdih, sUnyi, rIndu

uwaaaaaaa.....kecewanye ht x tkata....isk2...
hr ni (12 julai) aiman fly ke bali indonesia...
dia ada keje kt sn u 4 hr...
isk2...
khamis ni br blk...b4 dia fly ke sn,smpt gak aku jmpa dia kt lcct 2...
sedihnye ht ...isk3...uwaaaaaaaa...nangis lg....da la risau
psl H1N1..
u 4 hr ni, aku lgsg x leh msg o call dia...
ym ada pon x taw la blh reach ke xsbb dia gn celcom broadband...
skang ni pon aku on9 tngu dia...
dia blepas kul 3.50 ptg td...
utk mnghiburkan ht aku y kesdihan..
smpat lg singgah bodyshop n beli wite musk coz y dia bl hr 2 da nk abes..
( wite musk ialah perfum y dpaki sjk 3 thn lpas tym dating coz aime sk bau ini)
tp....
evn dia blkan wite musk ni pon, aku still rs sedeeeeeeehhh....
ye la....
perfum x dpt dgntikan ngan dia...
x dpt msj dia shr aku dah pon mcm kucing ilang ank...
ni kan plak 4 hr bertrt2...isk3...

b4 aku smpi epot 2 smpat dia msj suh aku bwk kmera
coz dia tlupa..
tp aku x bwk sbb smlm aku tido umah my bestest fren, AQLIMA
n kmera 2 ada kt kolej....
mengingtkan y dia x da kmera n tepon dia pon x da kmera (dia kdkut nk bl..heeee)
aku bg ler tepon aku y buruk itu kt dia...
actly, not my fon pon sbb dia y byr
bmkna tepon dia la kan....
sbgi blasan dia suh aku cr tepon len n nnt claim..
walau sedeh dia tnggl aku
tp ht bbnga riang coz aku leh bl tepon br
n cnfem2 aku nk bl y ada 3g nnt leh la 3g ngan dia pas dia blk ni
nk hrpkan dia bl tepon cnggih ni mmg x la kot...
hehe...d sebalik kesedihn dtinggalkan ni,
msih tselit hikmahnyer...
selain dpt perfum, dpt gak tepon br
pas blk je hntr dia td, tepat2 5.30 ptg aku kuar ngan mmber cr tepon
aku juz cr y biasa je sbb tkt dia x nk luluskan claim aku 2...hehe..
lpas puas mncr akhirnya aku dpt la sony ericson G700...
y ptg murh n ada 3g...ngenge...
tp..
jika dibndingkan dgn sume pkara itu
dr ini msh sedeh n snyi coz tnpa dia siapa la aku...( cewaaahhh..)
tp da jmp pon da mula rndu ni..
aku x taw la mcm mn nk abeskn 4 hr ni tnpa sms n suara dia...
hrp2 aku tbah mnghdpi ujian ini...
smg kepulangannya nnt slamt dan bjln lncr...

syg qi...
miss u a lot 10, 20, 30....!



No comments: